FAQ czyli odpowiedzi
na często zadawane pytania
FAQ
Mam kilka pytań przed zakupem
Tak, aby móc skorzystać z oferty kursów należy posiadać indywidualne konto. Podczas pierwszego zakupu zostaniesz poproszony o założenie konta. Polega to na podaniu kilku danych i utworzeniu hasła, które pozwoli Ci się później zalogować na to konto.
których używałam na www.specbabka.pl?
Obydwie strony stanowią oddzielne byty, aby skorzystać z kursów na stronie www.klaudiapingot.pl należy założyć nowe konto. Można wykorzystać te same dane, ale jednak należy samodzielnie założyć konto od nowa.
Po zalogowaniu się na swoje konto masz dostęp do zakładki “Historia zakupów” – tam znajdziesz wszystkie transakcje, te zrealizowane, anulowane etc.
Jeśli korzystałeś z płatności tpay – prawdopodobnie otrzymasz maila z możliwością kontynuacji tej samej płatności. Jeśli nie dostałeś takiego maila lub korzystałeś z innej metody płatności po prostu rozpocznij proces zakupu raz jeszcze. System samodzielnie anuluje transakcje rozpoczęte i niedokończone.
Kupiłem/kupiłam kurs online i co dalej?
Dane logowania to adres e-mail, który podałeś zakładając konto natomiast hasło nadałeś samodzielnie również podczas rejestracji.
Podczas zakupu podałaś swoje dane logowania: adres e-mail oraz wybrane przez Ciebie hasło.
Aby zobaczyć swój panel z dostępnymi dla Ciebie kursami należy zalogować się na stronie https://klaudiapingot.pl/logowanie/ wprowadzając swoje dane.
Następnie przejdź do zakładki “Moje Kursy” – tam znajdziesz listę dostępnych dla Ciebie materiałów.
Wszystkie szczegóły kursu zawsze znajdziesz w jego opisie.
Po zalogowaniu się na swoje Konto, wejdź w konkretny kurs, do którego szukasz informacji.
Przeczytaj dokładnie opis i postępuj zgodnie z instrukcją 🙂
Wszystkie szczegóły zawsze podajemy w opisie konkretnego kursu. Dlatego tego rodzaju informacje możesz znaleźć na stronie opisującej dany produkt. Jeśli już kupiłeś dany kurs online – po zalogowaniu się na swoje Konto, wejdź w konkretny kurs, do którego szukasz informacji. Tam znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania.
Realizujemy kursy online z wykorzystaniem platformy, na której każdy ma swoje indywidualne konto i realizuje materiały w swoim tempie. Nie udostępniamy treści kursu poprzez wiadomości email. Jedynie możemy przesłać informacje, że nowe materiały na platformie są dostępne. Następnie należy się zalogować na swoje indywidualne konto aby móc się z nimi zapoznać 🙂
Płatności / Faktury
Na ten moment nie mamy takiej możliwości.
Aktualnie korzystamy ze wszystkich możliwych metod płatności. Udostępniamy PayPal, karty płatnicze w ramach PayU oraz płatności elektroniczne za pomocą bramki tPay (również BLIK). Zachęcamy do skorzystania z wymienionych rozwiązań, przelew tradycyjny bezpośrednio na konto nie jest możliwy.
W trakcie dokonywania zakupu zaznacz opcję “Chcę fakturę VAT” i wprowadź dane firmy, na które chciałbyś otrzymać fakturę. Fakturę otrzymasz w mailu potwierdzającym pomyślne zakończenie płatności do danego zamówienia.
W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość za pomocą formularza kontaktowego
Formularz kontaktowy znajdziesz TUTAJ.